O wszystkim i o niczym ;)

środa, 19 marca 2014

Moje ostatnie odkrycie ..a raczej mojego męża co mnie bardzo zadziwiło ;) bo on potrafi zrobić jedynie jajecznicę ...to pomidory smażone z mocarellą ,czosnkiem i bazylią ..sam wszystko przygotował od podstaw i muszę przyznać że było pyszne,proste banalne danie do tego bagietki czosnkowe .
A tu przepis :

Składniki
2 pomidory
1 kulka mozzarelli
  świeża bazylia
1 ząbek czosnku
sól, pieprz
oliwa

 Przygotowanie
Pokroić pomidory w ósemki, a mozzarellę w kostkę. Wrzucić na dobrze rozgrzaną patelnię z oliwą. Dodać  bazylię, świeżo wyciśnięty czosnek, sól i pieprz. Smażyć nie za długo bo zrobi się zupa...

Jeśli chodzi o kuchnię to na razie tylko tyle ale będzie dużo więcej ...jak tylko wszystko ogarnę....
A teraz z innej beczki chciałam polecić wszystkim którzy lubią czytać kryminały książkę"

"W proch się obrócisz"

"Pompeje Północy" miały być luksusowym kurortem i atrakcją wysp Westmana położonych w pobliżu brzegów Islandii. Nikt nie przypuszczał, że zrujnowane wybuchem wulkanu domy kryją złowrogą tajemnicę: zwłoki ukryte pod grubą warstwą wulkanicznego popiołu. Jak w Pompejach. W chwili wybuchu wulkanu w styczniu 1974 roku Markus Magnusson był nastolatkiem, teraz po blisko trzydziestu latach musi stawić czoło niemiłemu odkryciu w ruinach własnego domu. Wkrótce jego dziewczyna z młodzieńczych lat zostaje brutalnie zamordowana. Sprawy nabierają niebezpiecznego tempa. I tym razem wezwana Thora Gudmundsdottir musi zgłębić tajemnice przeszłości i odkopać zło i przemoc ukryte pod wulkanicznym popiołem. Wbrew jej nadziejom i oczekiwaniom mieszkańcy małej rybackiej osady nie kwapią się do zwierzeń i wspominków. Nie tylko oni... W proch się obrócisz mrozi krew w żyłach od pierwszej strony. Autorka po mistrzowsku prowadzi czytelnika poprzez rozdziały... a napięcie rośnie. 

Zakochałam się w jej książkach dawno nie czytałam tak niezłych kryminałów zaraz po Harlanie Cobenie ,polecam również książkę tej samej autorki "Weź moją duszę"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia