Recenzja statuetki ze sklepu CrystalCity

poniedziałek, 31 marca 2014

W piątek nadeszła do mnie bardzo oczekiwana przesyłka a mianowicie zamówiona przeze mnie statuetka ze sklepu http://www.crystalcity.pl/ w ten sposób chciałam zrobić niespodziankę mężowi i muszę przyznać że mi się udało ponieważ jego zaskoczenie i wzruszenie były bezcenne pod tym linkiem zamówiłam swój wzór jeśli byłby ktoś zainteresowany http://www.crystalcity.pl/produkt/podziekowanie_dla_rodzicow_golabki_i_wstazki
na stronie internetowej sklepu jest bardzo duży wybór ,posiadają również podświetlane podstawki ,sama zamierzam taką dokupić dla jeszcze piękniejszego efektu,wszystkim się spodobała statuetka nasz znajomy chce kupić taką sama w prezencie dla swojej dziewczyny ponieważ jak zobaczył naszą statuetkę to doszedł do wniosku że będzie to najlepszy prezent na ich rocznicę ,był zachwycony wykonaniem jak i tym ja się prezentuje to kryształowe cudo .Niebawem komunia  mojej córki i już wiem co dostanie od nas w prezencie ;)
A tak prezentuje się nasza statuetka (szkoda tylko że zdjęcia nie oddają jej rzeczywistego piękna)
  Zapraszam http://www.crystalcity.pl/

1 komentarz:

  1. Zastanawiałam się nad tym na Dzień Mamy z własną dedykacją, wygląda to na prawdę bardzo fajnie :) Pewnie do tego pomysłu jeszcze wrócę.

    ps. proszę zmień font, którym piszesz posty bo bardzo źle się czyta pogrubioną czcionkę i to w dodatku w formie "italika". Najlepsze do sieci czcionki to proste, bezszeryfowe, tak to bardzo męczą się oczy i po prostu nie ma się chęci na czytanie, a masz fajny blog.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia