Spółpraca z firmą AllePaznokcie

poniedziałek, 31 marca 2014

W piątek otrzymałam przesyłkę z firmy AllePaznokcie w ramach współpracy.W paczce znajdowała się odżywka do paznokci,profesjonalny lakier oraz 3 słoiczki kolorowych żeli.Nw stronie internetowej mają olbrzymi wybór produktów do stylizacji paznokci ,mogę szczerze polecić ponieważ nie raz miałam okazję pracować na produktach tej firmy,zakupy możecie zrobić na tej stronie http://www.allepaznokcie.pl/
     A tak wyglądała zawartość mojej przesyłki:
 Takie śliczne kolorki żeli otrzymałam :
-czerwony 
-neonowy róż
-oraz pastelowy róż (niestety zdjęcia nie oddają ich prawdziwego koloru a żele są naprawdę świetne)
 Odżywka do paznokci i skórek pachnie rewelacyjnie i bardzo dobrze nawilża jak i odżywia,szczerzę polecam produkty tej firmy są dobrej jakości ,lakiery utrzymują się na paznokciach bardzo długo ,nie odpryskują co jest bardzo ważne dla mnie.
Już niebawem przetestuję produkty i podzielę się zdjęciami.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia