Końcowa recenzja produktów AllePaznokcie

środa, 23 kwietnia 2014

Jakiś czas temu wpadły w moje ręce produkty marki AllePaznokcie
w przesyłce znajdowały się trzy żele o cudownych kolorach ,profesjonalny lakier do paznokci w odcieniu ciemnego błękitu oraz odżywka do paznokci o obłędnym zapachu;)
 Moja ocena produktów:
żele kolorowe:
****zalety****  
  • dobrze się rozprowadzają na płytce
  • nie spływają
  • nie trzeba ich dodatkowo nabłyszczać
  • bardzo duży wybór kolorów
  • niewygórowana cena
***wady***
brak;)
a tak prezentuje się odcień 26
   lakier do paznokci
***zalety***
  • ładnie kryje ,ja nałożyłam 2 warstwy dla lepszego efektu;)
  • długo utrzymuje się na paznokciach 
  • ładne żywe kolory
  • przystępne ceny
***wady***
jak każdy ciemny lakier zabarwia płytkę ale wystarczy wtedy użyć zmywacza do paznokci dwa razy
      
oliwka do skórek i paznokci
***zalety***
  • bardzo przyjemny zapach
  • efektowny wygląd
  • pozostawia skórki nawilżone
  • nie wysusza
***wady***
brak
jeśli jesteście zainteresowani produktami marki AllePaznokcie a nie mieliście z nimi styczności to zapraszam do odwiedzenia strony producenta
KLIK 
    

6 komentarzy:

  1. Polubiłam produkty tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam do czynienia jeszcze z produktami tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znałam wcześniej tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog, obserwuje i zapraszam do siebie, dziś post nietypowy o tym jakiego kosmetyku używa mój jeż pigmejski :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Allepaznokcie nie przepadam za kolorówką. Mam parę żeli i jakieś słabe krycie mają . Ale bardzo lubiłam żel clear pink. Jest na prawdę bardzo dobrej jakości, nie ma bąbelków. A to mnie bardzo wkurza czasami jak mi bąbelek zostanie...
    Zaczynałam na Allepaznokcie i sobie chwalę . Jak na początek rewelacja
    Z kolorówki polecam Silcare One base. Dobre żele, super krycie w dobrej cenie!


    ps. proszę wyłącz weryfikację obrazkową pod postami. To męczące przy komentowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny blog :) i ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia