Moja recenzja masła kakaowego i balsamu od Ziaji

niedziela, 6 kwietnia 2014

Odżywczy krem do twarzy poprawiający jej koloryt,zawiera witaminę E oraz masło kakaowe,zaleca się stosowanie do cery normalnej jak i suchej .Regeneruje,wygładza oraz działa ochronnie na naszą skórę,nawilża jak i skutecznie łagodzi podrażnienia,regularnie stosowany poprawia koloryt skóry,odpowiedni także przed wizytą na solarium.
Cena:ok 3,50,50ml
SKŁAD:
Skład: Aqua, Caprylic/Capric Triglycerid, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Petrolatum, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Theobroma Cacao Seed Butter, Tocopheryl Acetate, Microcrystalline Wax, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, Citric Acid  
Moja opinia:
Krem ma fajny zapach i ciekawą konsystencję,po zastosowaniu i wchłonięciu kremu skóra jest ładnie nawilżona oraz gładka,jedna jego wada to ta że krem fatalnie się rozsmarowuje ,jak dla mnie trzeba sporo energii żeby porządnie rozprowadzić go na twarzy ,długo się wchłania i pozostawia tłustą "powłokę",najlepszy dla osób z suchą cerą dla mojej mieszanej jest odrobinę za tłusty ,tak jest tylko na początku bo jak specyfik się już wchłonie jest nawet nieźle.
Moja ocena:
3/5
Dużym plusem jest tu bardzo niska cena;)
Balsam do ciała z masłem kakaowym 
Odżywczy balsam do skóry suchej jak i normalnej,
  • głęboko i intensywnie nawilża
  • wygładza,uelastycznia,regeneruje naskórek
  • natłuszcza i przywraca skórze zdrowy wygląd
Moja opinia:
Jeśli chodzi o balsam to wchłania się on dużo lepiej niż krem do twarzy z tej serii ale jeśli chodzi o rozprowadzanie go to jest taki sam problem jak w przypadku kremu ,ciężko go rozsmarować,pozostawia na skórze przyjemny zapach i nieźle ją nawilża
Moja ocena:
3,5/5
Cena:
11,49ZŁ za 300ml
      

3 komentarze:

  1. krem nie dla mnie ze względu na mieszaną cerę, natomiast balsam musi ładnie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak pachnie ładnie ,delikatnie czekoladowo;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś z tej serii płyn do kąpieli, pięknie pachniał. Lubię produkty Ziaja

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia