Przesyłka z firmy NikWax

czwartek, 3 kwietnia 2014

Ostatnio dostałam przesyłkę od firmy NikWax ,mają na prawdę szeroki wybór produktów,są to produkty wysokiej jakości służące do czyszczenia oraz impregnacji ,jest to idealne rozwiązanie dla osób aktywnych ,uprawiających sport taki jak np:
-jazda konną 
-narciarstwo
-wspinaczka górska
-kajakarstwo ,jak i wiele innych 
W lipcu wybieram się na spływ kajakowy więc te produkty bardzo mi się przydadzą;)
Od producenta:
Nikwax wytwarza wysokiej jakości produkty do czyszczenia i impregnacji. Nikwax przedłuża okres wykorzystania i utrzymuje właściwości odzieży, obuwia i sprzętu. Czy pracujesz czy spędzasz na dworze swój wolny czas Nikwax pozwala Ci cieszyć się nieprzemakalnością.
Produkty Nikwax są ŁATWE w użyciu. Składniki impregnujące trafiają dokładnie tam gdzie powinny - mniej produktu się marnuje co pozwala zaoszczędzić pieniądze. Można stosować Nikwax w pralce
Na stronie można również zamówić próbki produktów
Tutaj możecie się zapoznać z produktamiKLIK
Już niebawem zabieram się za testowanie produktów więc recenzja wkrótce;)
A tutaj mała prezentacja żelu z AllePaznokcie wykonanie troszkę nie estetyczne ale śpieszyłam się ,a chciałam pokazać jak się prezentuje kolor bo jest naprawdę piękny ,nie mogę się doczekać kolejnych kolorków
ten żel to numerek 26
 

 

2 komentarze:

  1. Jestem ciekawa Twojej opini na temat tych produktów. A AllePaznokcie mają fajne produkty, mam ich lakiery. Dołączam do obserwatorów. Ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem. zapraszam sprawdzopinie.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko przetestuję to opinia znajdzie się na odpowiednim miejscu:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia