Recenzja tabletek MAGNOLIA

czwartek, 17 kwietnia 2014

Witam serdecznie ;)dzisiaj podzielę się z wami wrażeniami ze stosowania suplementu którym jest Magnolia który otrzymałam jakiś czas temu z SampleCity
 Ulotka:
skład:
  • kwasy tłuszczowe nienasycone Omega 3-400mg
  • wyciąg z magnolii-200mg
  • niacyna-4,5mg
  • kwas pantotenowy(wit B 5)-1,5mg
  • pirydoksyna(wit B 6)-0,5mg
  • ryboflawina(wit B2)-0,4mg
  • tiamina(wit B1)-0,35mg
  • kwas foliowy-0,05mg
 działanie:
 
Wyciąg z magnolii posiada szerokie spektrum działań:
  • relaksacyjne,
  • rozluźniające,
  • przeciwstresowe,
  • łagodzące podrażnienia oraz nerwowość
  • łagodzące frustrację.
wskazania:
   Poleca się jego stosowanie w stanach:próblemów emocjonalnych, utraty energii, napięcia mięśni, kłopotów ze snem, dolegliwości kobiecych.
dawkowanie:
  1 tabletka 1x dziennie. W przypadkach nasilonych problemów używać 1 tabletkę 2x dziennie.
cena:
 
19.69 zł
uważam że suplement dobrze spełnia swoją rolę ,zażywając go nie jestem już taka spięta i podenerwowana ,łagodnie uspokaja nie powoduje otępienia ponieważ jest to suplement w pełni naturalny .Cena jest przyzwoita tabletek jest 30 sztuk chociaż tak sobię myślę że mogła by być odrobinę niższa ,nie mam żadnych zastrzeżeń do stosowania tego suplementu być może kiedyś go kupię ;)
Moja ocena:
Jutro pochwalę się wygraną w konkursie OlimpLab oraz pokażę zdjęcia moich łowów z Avonu;)

Buziaki....
 







1 komentarz:

  1. Mam podobną opinię na ich temat, u mnie recenzja wkrótce:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia