Znowu o Avonie tym razem bubel kosmetyczny

sobota, 26 kwietnia 2014

Witam jak już zdążyliście zauważyć na moim bogu jest kilka recenzji kosmetyków z tejże firmy mam jakieś chore zamiłowanie do nich ;) ale tym razem bez ochów i achów;) niestety...
Spray nadający połysk włosom mirror shine spray od Avon
od producenta za wiele nie ma na jego temat ,ma on za zadanie dodać naszym włosom niesamowity blask hmmm...
Moja opinia
blask nadaje owszem ale tylko na pewien czas poza tym moje włosy wyglądały po tym sprayu okropnie przy skórze głowy wyglądały na przetłuszczone a na końcach były napuszone ,w dotyku również nie były przyjemne jednym słowem dla mnie to bubel lubię kosmetyki tej marki muszę to przyznać że 80%procent moich kosmetyków jest z Avonu ale ten kosmetyk to niewypał ,może tylko na moich włosach się nie sprawdza ...nie mam pojęcia
***********************************
Miałyście styczność z tym kosmetykiem ? 
cena ok 17zł bez promocji za 100ml

 
już jutro recenzja ze stosowania Białej Perły systemu 10dniowego wybielania zębów:)
pozdrawiam

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia