Glinkowa maseczka oczyszczająca Efektima

wtorek, 17 czerwca 2014

Dzisiaj będzie o maseczce którą ostatnio testowałam ,jak już kiedyś wspominałam nie mam dużego doświadczenia w maseczkach glinkowych ,mam jedną od Etno Bazar i jest to zielona glinka,a ostatnio przetestowałam tą od Efektimy 
Co nam obiecuje maseczka
dogłębnie oczyszcza
absorbuje zanieczyszczenia 
zamyka pory
usuwa nadmiar sebum 
zapobiega niedoskonałościom skóry 
w jej skład wchodzą
glinka porcelanowa
wyciąg z bergamotki i nagietka
D-Panthenol
Vegum HS
Moja opinia
Maseczki używałam zaledwie dwa razy to co mogę o niej napisać to to że ma piękny zapach ,nie przyjemne jest to kiedy maseczka zasycha na twarzy ,nie lubię takiego uczucia ,zawsze coś mnie swędzi ,czuję ściągnięcie ;) Po zmyciu maseczki cera jest w dobrym stanie ,oczyszczona,gładka , wydaje mi się że spełnia moje oczekiwania ,z pewnością użyje jej jeszcze kiedyś a na pewno ze względu na zapach który bardzo przypadł mi do gustu .    
Te i inne produkty można kupić tu klik lub w większości drogerii 
cena 2,69 za 7ml
  

2 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia