Komfort i wygoda ze szkłami kontaktowymi OPTIVA

sobota, 14 czerwca 2014

Jak już kiedyś wspomniałam na swoim blogu miałam możliwość testowania szkieł kontaktowych od Optiva.pl
a dokładniej testował je mój mąż ,soczewki są o mocy -3,75 ja również noszę szkła kontaktowe o mocy -2 i nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez nich ,nie potrafiłabym wykonać nawet prostych czynności ,okulary również posiadam lecz ich nie używam nie potrafię do nich przywyknąć .Mój mąż wcześniej chodził tylko w okularach więc postanowiłam że to on przetestuje szkła jako początkujący w tym temacie;)
Szkła są bardzo komfortowe ,nie podrażniają oka po chwili człowiek zapomina że je nosi .W zestawie był również płyn do oczyszczania szkieł który doskonale sobie radzi z zanieczyszczeniami oraz pojemnik do przechowywania szkieł .
Sama testowałam płyn a miałam już ich wiele z tego względu że ze szkłami nie rozstaje się od 1,5 roku i uważam że płyn który otrzymaliśmy od firmy Optiva radzi sobie bardzo skutecznie z oczyszczaniem soczewek a co jest dla mnie najważniejsze nie podrażnia oczu ,wiele razy zdarzyło mi się że po niektórych płynach szczypały i łzawiły mi oczy .Zastanawiam się również nad szkłami kolorowymi jeszcze nigdy ich nie nosiłam i bardzo mnie ciekawią ;) co sądzicie o kolorowych soczewkach? mieliście okazję ich używać ? bo ja bym się chętnie skusiła;)
Na stronie producenta mamy do wyboru różnego rodzaju szkła kontaktowe są również kolorowe ,akcesoria,okulary,płyny oraz krople ,możemy się również zaopatrzyć w gotowe zestawy.
Bardzo mi się podobają te szkła i muszę rozważyć ich zakup;)

Zapraszam do odwiedzenia strony Klik 
 

3 komentarze:

  1. Mam aktualnie soczewki kontaktowe brązowe. Chciałam zmienić kolor oczu z niebieskich.
    Efekt jest piorunujący. Nie mogę się do siebie takiej przyzwyczaić. U mnie na blogu nawet wstawiłam post o soczewkach. Moje są z Geooptoca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kolorowe soczewki w liceum - zielone :D. Żadnej wady wzroku nie mam więc były tylko urozmaiceniem ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym takie zmieniające kolor oczu soczewki:) ja noszę zwykłe już kilka lat;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia