Recenzja Maseczki z Zieloną Glinką od EtnoBazar

wtorek, 3 czerwca 2014

Jakiś czas temu otrzymałam do testowania Maseczkę z zieloną glinką którą sama sobie wybrałam od EtnoBazar.
Kilka słów o sklepie
EtnoBazar powstał z pasji podróżowania oraz fascynacji pięknymi przedmiotami wykonanymi ręcznie przez rzemieślników z różnych regionów Ziemi.
W zamyśle ma zapewnić odwiedzającemu online'owe doświadczenie prawdziwego targu ,z jego zapachami,smakami i rękodziełem artystycznym .Integralną częścią EtnoBazaru jest EtnoSpa-miejsce, gdzie można zaopatrzyć się w naturalne,tradycyjnie produkowane kosmetyki z całego świata.
Zapraszamy do odwiedzania!
Maseczka z Zieloną Glinką 
Od producenta
Intensywnie oczyszczająca oraz odżywcza maseczka z zieloną glinką.Ma świetne właściwości absorpcyjne ,ściąga pory skóry ,przyśpiesza procesy gojenia się stanów zapalnych.Działa odżywczo -dostarczając skórze całe bogactwo pierwiastków,wpływa na przebieg podstawowych procesów życiowych komórek skóry ,poprawia mikrokrążenie.Polecana jest szczególnie do cery łojotokowej ,tłustej.Leczniczo np. w postaci okładów,na złamania ,zwichnięcia,obrzęki,świetnie działa w zabiegach na cellulit i ujędrniających.
Sposób użycia
Równomiernie nałożyć maseczkę na twarz i szyję(na uprzednio oczyszczoną skórę)zostawić na około 10 minut i następnie spłukać obficie letnią wodą.
Skład
woda,glinka zielona,gliceryna,wyciąg z kwiatów pomarańczy,olejek arganowy,konserwanty.
100g cena 26,90zł
Moja opinia
Pierwsze co mnie zdziwiło w tej maseczce to to iż nie sądziłam że taka zielona maź może mieć tak cudny zapach;)Maseczka dobrze się sprawdza na mojej skórze,koi wszelkie podrażnienia,mam po niej mniej wyprysków i nie jest już tak zaczerwieniona ,mam wrażenie że mam też mniej przebarwień na twarzy.Maseczka jest łagodna i nie podrażnia mojej skóry ,nie czuję po niej ściągnięcia ani napięcia ,po zastosowaniu cera jest odpowiednio nawilżona oraz oczyszczona ,dobry produkt o bardzo przyjemnym zapachu mogę go polecić ,to było moje pierwsze spotkanie z tego typu maską nigdy wcześniej nie stosowałam maski z zieloną glinką.
Więcej informacji na temat produktów znajdziecie tutaj 
KLIK 
     
       

2 komentarze:

  1. mam ochotę na zieloną glinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto dbać o ciało i używać do tego najlepszych kosmetyków. Jednak piękne ciało można oczywiście ozdabiać, np. pięknymi kolczykami ze szmaragdem: https://esclusiva.pl/kolczyki-z-szmaragdem ;).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia