Recenzja odżywki wybielającej do paznokci Laura Conti od Coloris

środa, 11 czerwca 2014

Dzisiaj chciałam wam napisać kilka słów o odżywce wybielającej płytkę paznokcia Laura Conti od firmy Coloris
Od producenta
 Cena 9,49
Moja opinia
Na początek muszę przyznać że bardzo się cieszę iż mogłam mieć możliwość przetestowania tej odżywki ponieważ sprawdza się bardzo dobrze,zacznijmy od początku 
Od momentu otrzymania odżywki używałam ją codziennie ,zawsze nakładałam ją na płytkę przed malowaniem paznokci a że lubię ciemne i żywe kolory do czego jest szczególnie zalecana w opisie zdziałała cuda ;) przestałam mieć jakiekolwiek problemy z zabarwianiem płytki ,mało tego moje paznokcie są bardzo twarde a odżywka jeszcze nasiliła efekt dzięki temu nie pękają już tak jak kiedyś od połowy paznokcia.
Ja zazwyczaj nakładam dwie warstwy jeśli nie mam zamiaru malować paznokci lakierem ,płytka wygląda wtedy bardzo naturalnie.Jak dla mnie odżywka ma same plusy ,bardzo szybko wysycha co mnie niezmiernie cieszy ,jeśli skończy mi się zapas na pewno kupię ją ponownie ,mam zamiar przetestować też inne odżywki z tej serii ahh zapomniałam też wspomnieć że jestem osobą.....niestety palącą więc problem pożółkłej płytki jest mi bardzo dobrze znany ,dzięki odżywce już tego nie widać.
Jeśli jesteście zainteresowani odżywkami tej marki (a mają spory wybór) lub też innymi kosmetykami to zapraszam na stronę sklepu Klik 
stronę producenta Klik oraz Fb 
Tak się prezentują dwie warstwy
 
 

3 komentarze:

  1. Nigdy jej nie miałam, podoba mi się :). Bywa dostępna stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak widziałam ostatnio chyba w Rossmanie

    OdpowiedzUsuń
  3. o takiej odżywce jeszcze nigdy nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia