Piernik Kętrzyński

piątek, 19 grudnia 2014

Za oknem szaro i buro, ciągle pada deszcz i nic mi się kompletnie nie chce, mam nadzieję że choć na święta troszkę śniegu sypnie bo jak to tak bez śniegu... klimat musi być :)
A wracając do tematyki posta chciałam wam zaprezentować bardzo proste i szybkie ciacho a jest to piernik kętrzyński który jakiś czas temu otrzymałam od Credo.pl

Ciasto w przygotowaniu jest banalnie proste ponieważ należy do niego dodać jedynie wodę i olej na sam koniec dobrze wymieszać i do piekarnika, oczywiście można dodać wiele dodatków takich jak bakalie, itp.
Ja go potraktowałam polewą czekoladową i płatkami migdałów :)



Ciasto wychodzi smaczne i delikatne, można je przełożyć kremem oraz dodać dodatki które lubimy, takie ciacha to dobra wersja dla zapracowanych, ale wiadomo nie od dziś że nic nie zastąpi domowego ciacha, oczywiście jeśli lubimy piec :)



i to by było na tyle, teraz pędzę przygotować wieczornego kosmetycznego posta :)


pierwsza strona - credo pr

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia