Onyx N5 - pięciokrotny bronzer

środa, 15 lipca 2015

Witam w dzisiejszym poście kilka słów o produkcie marki Onyx
jak już wiecie z pewnością nie jest to mój pierwszy produkt tej marki, i jak już zauważyłyście na moim blogu znajdzie się kilka recenzji owych produktów do opalania, które ( nie ukrywam ) uwielbiam :)

Bronzer nr 5
5- krotny bronzer zawierający formułę TRUbronze Complex z pieprzem mnisim, wzmacnia, przyśpiesza i pogłębia pigmentację MelanoBronzer stymuluje naturalną produkcję melaniny w skórze. Bronzer nr 5 pomaga osiągnąć maksymalnie ciemną opaleniznę i jednocześnie pozostawia skórę nawilżoną i pięknie pachnącą.


Recenzja tego produktu miała ukazać się wcześniej ale postanowiłam przetestować go na dwa sposoby, i korzystając z ostatnich upalnych dni opalałam się naturalnym słoneczkiem, wcześniej oczywiście potraktowałam swoje ciało 5- krotnym bronzerem :) i byłam naprawdę pozytywnie zaskoczona ponieważ bronzer jest równie dobry poza solarium i dość mocno przyśpiesza opaleniznę przy czym wspaniale pachnie i nie podrażnia skóry, kolejny test odbył się dzisiaj już typowo w solarium ponieważ musiałam wyrównać troszkę swoją opaleniznę, opalałam się 9 minut w lampach o dość średniej mocy, dużym plusem produktu jest to że ma przyjemny zapach dzięki czemu po wyjściu z solarium nie jesteśmy przesiąknięte " typowym" solaryjnym aromatem :)
Po około 2-3 godzinach opalenizna nabrała intensywnego odcienia brązu więc sezon bikini mogę zaczynać z uśmiechem :)
Dodatkowo bronzer intensywnie nawilża co również jest dużą zaletą tego produktu, ja osobiście polecam każdy z produktów tej marki i stosuję je już od dłuższego czasu, do tej pory żaden mnie nie zawiódł.


 

1 komentarz:

  1. Solarium nie jest dla mnie. Raczej stosuję balsamy lekko brązujące. Jeśli w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia