Smart Girls Get More

czwartek, 22 września 2016

Hej Kochani :)
Czy wiecie że mądre dziewczynki mają więcej ? :) dzisiaj napiszę wam kilka słów o kosmetykach, które wpadły w moje ręce a mianowicie o marce Smart Girls Get More.
Przytuliłam kilka nowości i przyznam że wcześniej nie miałam styczności z tymi kosmetykami, jesteście ciekawe jak się spisały ? to zapraszam do lektury.

Twórcy marki to oczywiście Smart Girls: trzy przyjaciółki z Polski i Chorwacji, które po latach pracy dla międzynarodowych firm kosmetycznych postanowiły stworzyć swój własny biznes.

Ponieważ znały już swoje klientki i wiedziały, czego one oczekują, stworzyły dobrą jakościowo markę kosmetyków kolorowych na każdą kieszeń.
Wszystkie kosmetyki Smart Girls Get More produkowane są w Polsce.

Ja zdążyłam przetestować podkład, kredkę do oczu oraz lakiery i chętnie podzielę się swoimi odczuciami.
Podkład Stay With Me
Podkład o lekkiej i kremowej konsystencji i dobrym kryciu, gwarantuje nieskazitelny i bardzo trwały makijaż przez wiele godzin. Ma wyjątkowo lekką konsystencję i jednocześnie bardzo dobre właściwości kryjące. Oprócz dobrego krycia, produkt delikatnie matuje skórę, doskonale stapia się z odcieniem cery i nie zmienia swojego koloru. Zawarte w podkładzie witaminy i minerały gwarantują idealny stopień nawilżenia oraz chronią skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Produkt dostępny jest w 4 odcieniach.

Posiadam numer 04 jest to sunny, kolor to strzał w dziesiątkę bo jestem posiadaczka raczej ciemniejszej karnacji, ma bardzo dobrą konsystencję co sprawia że nakłada się go łatwo i przyjemnie, na plus jest też zapach, bardzo delikatny, stonowany z odrobiną słodyczy.
Podkład bardzo fajnie współgra z cerą i rzeczywiście dobrze się dopasowuje, w opisie producenta jest napisane że delikatnie matuje, według mnie matuje cerę bardzo dobrze i naprawdę świetnie sobie radzi z maskowaniem wszelkich niedoskonałości ale jest jedna rzecz do której muszę się przyczepić i nie chodzi tutaj o sam produkt być może o moją cerę, podkład jest trwały a jego świeżość utrzymuje się dosyć długo ale strasznie wysusza mi cerę, czuję że jest napięta i jest to dla mnie nieprzyjemne uczucie ale z racji tego że na co dzień nie używam podkładów a zdarza się 3 razy w tygodniu kiedy nakładam pełny makijaż, więc z pewnością zostanę przy nim ze względu na jego fajne właściwości maskujące i dobrze dobrany odcień.


 Przejdźmy zatem do lakierów, które bardzo polubiłam pomimo tego że na co dzień zostaję przy hybrydach, lakier posiada odpowiednią dla mnie konsystencję, nie spływa z paznokcia i sprawnie się go nakłada, posiada bardzo dobrą pigmentację i kryje już po pierwszej warstwie, szybko wysycha i ma ładny połysk, tutaj jestem zdecydowanie na tak i jak będę miała gorszy dzień, kiedy nie będzie mi się chciało nakładać hybrydy to już wiem że mam fajny zamiennik.



Kredka, która posiadam jest w odcieniu ciemnego fioletu i bardzo się polubiłyśmy :) jest bardzo trwała za co daję dużego plusa, bardzo łatwo i wygodnie się ją nakłada a przede wszystkim bardzo szybko co jest dla mnie dużą wygodą, świetnie współgra z kolorem moich oczu i ciekawie się prezentuje po nałożeniu.


Jeśli nie znacie tych produktów to odsyłam was na stronę Smart Girls Get More


6 komentarzy:

  1. Nie znałam tych produktów, lakiery wyglądają ciekawie :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki wielkie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam nigdy o tych kosmetykach, ale wyglądają zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam zupełnie muszę pooglądać :) bardzo mi się podobają kolory lakierów, są już takie jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tych kosmetyków, z chęcią im się przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcześniej nie znałam żadnego z tych produktów. melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj otrzymałam paczuszkę z kosmetykami tej firmy. Mam nadzieję, że przypadną mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia