Przegląd gazetek promocyjnych

czwartek, 13 października 2016

Witajcie kochani
Mamy prawdziwą jesień za oknem, zimno, szaro i ponuro a na dokładkę ciągle u nas pada.
Dzisiejszy wpis poświęcę promocjom w sklepach handlowych takich jak Hebe, Rossmann, Natura, Super- pharm.

Całą ofertę możecie zobaczyć po kliknięciu w gazetkę

HEBE

Wszystkie dermokosmetyki aż do -40%, wszystkie zapachy -60% ( i to mnie chyba kusi najbardziej ) wszystkie dezodoranty, żele pod prysznic oraz do kąpieli 2+1 za grosz. Wszystkie farby do włosów -40%, odzywki Sally Hansen -20% na wszystkie 
Promocja obowiązuje od dnia dzisiejszego czyli 13.10 do 26.10.2016
Super promocje ! skorzystacie ? jeśli tak to koniecznie się pochwalcie.


W Naturze mamy superhity w supercenach a tam -50% , gazetka obowiązuje od 13.10 do 26.10.2016


ROSSMANN " pragnienia i potrzeby" gazetka promocyjna od 10.10 do 19.10.2016
-49% na podkłady, róże, bronzery, korektory i pudry




SUPER-PHARM tydzień wyjątkowych cen ! oferta obowiązuje od 13.10 do 19.10.2016


Skorzystacie ? która z ofert jest dla was najbardziej kusząca ?






4 komentarze:

  1. Paletka do konturowania z Kobo wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną mam dwie tyle że innych firm:) może w końcu nauczę się porządnie konturować :P ale faktycznie cenowo i wizualnie prezentuje się nieźle.

      Usuń
  2. Ja już wybrałam się na promocyjne szaleństwo w Rossmannie i zakupiłam dwa podkłady, będę testować :) Mam nadzieję, że dobrze wybrałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam Rimmel Wake my up :) dla mnie jest idealny:P

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia