Luxury Case do SAMSUNG Galaxy J5

wtorek, 5 września 2017

Witam serdecznie !

Dzisiaj luźny wpis, szczególnie dla osób którym znudził się wygląd swojego telefonu albo chcą wymienić stare etui na nowe, a nie posiadają pomysłu.
Posiadam w swojej kolekcji wiele ciekawych casów a dzisiaj chcę wam przedstawić moją ostatnią zdobycz, która pochodzi ze sklepu IziGSM
Fantastyczne, błyszczące etui na telefon wykonane z materiałów wysokiej jakości.
Pokrowiec przeznaczony jest do ochrony bocznych części oraz tyłu telefonu.
Elastyczne i wytrzymałe, doskonale chroni telefon przed uszkodzeniami
Posiada wycięcia na wszystkie porty i sloty urządzenia.


Futerał doskonale amortyzuje uderzenie podczas upadku telefonu,
a podwyższony rant zabezpiecza wyświetlacz przed zarysowaniem.
Wyróżnia się na tle innych pokrowców ciekawym designem

Miłe w dotyku, bardzo dobrze leży w dłoni.








Etui prezentuje się naprawdę fantastycznie, porządnie wykonane oraz idealnie dopasowane do telefonu, nie posiada żadnego luzu, dzięki czemu telefon trzyma się stabilnie. Bardzo dobrze spisuje się podwyższony rant, który doskonale spełnia swoje zadanie, szybka w telefonie pozostaje nienaruszona przy jakimkolwiek upadku. Duży plus za wykonanie i nietuzinkowy design.
Specjalnie dla czytelników mojego bloga, mam dla was Kod Rabatowy 15% na cały asortyment w sklepie IziGSM

W sklepie między innymi, znajdziecie:

-etui
-szkła hartowane, smartwatche
-smartbandy, baterie oraz ładowarki
-powerbanki, słuchawki, kije do selfie
… i czego dusza zapragnie J

Kod Rabatowy 582631

Ważny 90 dni




5 komentarzy:

  1. Wygląda naprawdę solidnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że sprawdzi się :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. rzeczywiście robi wrażenie, ale jeszcze większe zrobiło na mnie zdjęcie paznokci, zwłaszcza kciuka które widać na którymś ze zdjęć. sama takie robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sama robię sobie pazurki, mam pokaźną kolekcję i niezłego bzika na tym punkcie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Chyba nie do konca moja estetyka, ale wyglada bardzo porzadnie wiec na oewno sprawdzi sie w praktyce, za paznokcie boskie ��

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia