Personalizowany magnes, wyjątkowy upominek marki Youpibag

poniedziałek, 30 października 2017


Witajcie kochani

Pogoda nie rozpieszcza, jest zimno, szaro i buro a dodatkowo dzisiaj nawet zaczął pruszyć śnieg, ciągle jakieś choróbska jak nie ja to dzieci, pomimo takiej aury i słabego nastroju jest jedna rzecz która wywołuje uśmiech na mej twarzy, za każdym razem kiedy spojrzę na lodówkę i to nie po to aby pocieszyć  się jedzeniem :) wszystko to za sprawą fantastycznego magnesu marki youpibag
który przywołuje wspaniałe wspomnienia z wakacji.

Na stronie mamy bardzo szeroki wybór blaszanych obrazów, bo mój magnes jest zarazem obrazkiem, który zawszę mogę powiesić na ścianie, kiedy znudzi mi się jego forma, wystarczy usunąć magnes i mamy stylowy i niepowtarzalny obraz. Na stronie jest mnóstwo przeróżnych wzorów, ale ja chciałam taki " mój" własny, wiem że tylko ja jestem jego posiadaczką a zarazem jest to wspaniała pamiątka na długi czas.
Możliwości jest naprawdę bardzo dużo, możemy dodać swój własny teks, wybrać kolor blachy, ramkę, możemy wybrać wersję z magnesem lub też bez, możemy stworzyć coś niepowtarzalnego i własnego.

Taki personalizowany obraz to fantastyczny pomysł na prezent dla bliskich, czasami ciężko jest trafić z upominkiem, często sama mam taki właśnie problem, a okazji w tym okresie będzie dosyć dużo.

Mój projekt wykonany został z największą starannością, z czego jestem bardzo zadowolona i mogę jak najbardziej polecić, jest to produkt w 100 % polski, wyprodukowany w Polsce z materiałów najwyższej jakości .







1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia