Suchy Szampon do włosów, z wyciągiem z bursztyna

wtorek, 24 stycznia 2023

 W ostatnim czasie wpadł mi w ręce suchy szampon z wyciągiem z bursztynu Jantar, nie jestem zwolennikiem tego typu produktów ale potrzebowałam czegoś szybkiego i odświeżającego w podróży, dlatego postanowiłam kupić i przetestować produkt , nie jest on szczególnie drogi, kosztuje nieco ponad 10zł ja kupiłam go w jakiejś promocji i kosztował chyba z 8zł.

Co nam obiecuje producent

Suchy szampon JANTAR Suchy szampon Jantar oparty jest na sprawdzonej i skutecznej recepturze. To owoc długich tradycji wykorzystywania niezwykłych właściwości bursztynu. Działa wielofunkcyjnie: dzięki specjalnie dobranym składnikom szampon nie tylko odświeża, ale także przywraca włosom lekkość, nadaje objętość i przyjemny zapach. Przeznaczony do każdego rodzaju włosów, nie pozostawia białych śladów i nie obciąża włosów. Efekt widać już po kilku sekundach od zastosowania. Potwierdzone rezultaty: natychmiastowo odświeżone włosy, lekkie i pełne witalności, zredukowany nadmiar sebum, błyskawicznie uzyskana objętość, przyjemny, długotrwały zapach.

Pojemność to 180ml

Co mi się najbardziej podoba w tym produkcie, to to że pachnie pięknie, czytałam kilka opinii odnośnie tego szamponu i spotkałam się z opiniami że ma bardzo duszący zapach ja tego tak nie odczuwam, dla mnie zapach jest świetny i długotrwały, odświeża włosy na chwilę , kiedy potrzebujemy gdzieś pilnie wyjść a nie mamy czasu na cały proces pielęgnacji oraz suszenia, więc dla mnie jest to na plus, jedynym minusem według mnie jest to że niestety wysusza on włosy , i bardzo swędzi mnie po nim skóra głowy, daje jasny talkowy efekt dlatego najbardziej nadaje się dla osób z jasnymi włosami, osobiście bardzo polecam na takie okazje niespodziewane .


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia