Molash, nadaj moc swoim rzęsom.

środa, 22 listopada 2017


Witajcie

Za oknami szaro, buro i ciągle pada, od wczesnego ranka po wieczór i tak też przez całą noc, chodzę śpiąca i trochę bez siły, chyba zamiast tego ponurego deszczu wolałabym aby spadł chociaż delikatny, urokliwy śnieg. Pomimo paskudnej aury nie przeszła mi chęć na tworzenie dla was wpisów.

Nie wiem jak jest u was z kondycją rzęs, ale u mnie  było nie za ciekawie, moje rzęsy co prawda są dosyć gęste ( stwierdziła to Pani, która przedłużała mi kiedyś rzęsy, co było kompletnym nieporozumieniem ) ale są bardzo słabe i delikatne, no i dosyć krótkie i jasne.
Na chwilę obecną opłakana kondycja moich rzęs odchodzi w niepamięć, z czego niezmiernie się cieszę. Molash stosuję od około 3 tygodni i widzę sporą różnicę, rzęsy stały się bardziej wyraziste, mocniejsze i odpowiednio zregenerowane, przede mną jeszcze trochę tej przyjemnej kuracji, bardzo zadowalające jest to że minęło dopiero tyle czasu a już widać rezultaty, ciekawa jestem jaki efekt będzie po pełnej kuracji, wiem że z pewnością się nie zawiodę. Odżywkę Molash stosuję raz dziennie, po dokładnym demakijażu, przed snem, kosmetyk nie podrażnia i jest dość łatwy w użyciu, co jest dla mnie ważne, ponieważ na stałe noszę szkła kontaktowe.

Molash jest skuteczną odżywką stymulującą wzrost rzęs, która je wydłuża, zagęszcza, wzmacnia oraz widocznie poprawia ich kondycję. Już po 3 tygodniach stosowania odżywki, zobaczysz jak Twoje rzęsy nabiorą mocy - staną się wyraźnie pogrubione i wzmocnione a po 3 miesiącach będziesz zaskoczona ich gęstością i długością.
Kosmetyk jest w 100 % bezpieczny, został poddany wielu badaniom okulistycznym jak i dermatologicznym.

Zaawansowana formuła Molash  przyśpiesza naturalny wzrost rzęs i wzmacnia je od nasady, dzięki czemu rzęsy stają się mocne i grube. Zapobiega również ich wypadaniu, dzięki czemu rzęs jest zawsze więcej. 

Dzięki precyzyjnemu pędzelkowi aplikacja jest prosta. Nałożenie odżywki trwa zaledwie kilka sekund dziennie. Po dokładnym demakijażu twarzy oraz oczu, nałóż Molash, na linię rzęs przy górnej powiece. Po kilku sekundach serum wchłania się  i aktywuje składniki wzmacniające, które wnikają do cebulek rzęs i działają na nie od środka, tworząc również barierę ochronną wzdłuż odrastających rzęs, przez co pomaga zapobiegać ich kruszeniu, wypadaniu i łamaniu.


Molash

Molash

Molash

Molash



7 komentarzy:

  1. Może sam zbytnio nie skorzystam z omawianego przez Ciebie produktu, aczkolwiek zbliżają się mikołajki oraz święta, więc dałaś mi już dość oczywisty pomysł na prezent dla mamy! Muszę się też z tobą zgodzić... ta szarzyzna za oknem również mnie wykańcza. A już tak było pięknie przez chwilę, gdy spadł pierwszy śnieg... no dobra, śnieżek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie widziałam śnieżnego puchu :) tylko śnieg z deszczem ale mam nadzieję że już niedługo a odżywkę polecam na prezent:)

      Usuń
  2. JEszcze nie znalazłam dobrej odzywki, wiec moze spróbuje tej

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz się z nią spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wzmocniłabym moje rzeski :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia