Przyjemny wieczór z marką MyGiftDNA

wtorek, 14 listopada 2017


Witajcie

U mnie już wieczory są bardzo zimne wręcz mroźne, więc staram się je spędzać najprzyjemniej jak potrafię, w towarzystwie męża, dobrej książki oraz ciekawego filmu, czasami nawet w ciszy wpatrując się w cieszące oko drobiazgi.

W dzisiejszym poście chcę wam przedstawić przepiękny, grawerowany zestaw marki MyGiftdna
Zestaw posiada karafkę oraz dwa kieliszki do wina, ja wybrałam ten z wzorem fingerprints ale do wyboru mamy mnóstwo opcji. Na stronie jest dużo więcej ciekawych pomysłów, które są idealnym prezentem dla naszych najbliższych :) Pamiętajcie już niedługo gwiazdka :) 

Zestaw jest jedyny i niepowtarzalny, dokładnie taki jaki chciałam. Karafka i kieliszki wykonane są z wysokiej jakości szkła o gładkiej powierzchni zachowując przy tym eleganckie wzornictwo. Pojemność takiej karafki to 1000 ml a kieliszka 275 ml.

Grawer na kieliszkach jak i karafce wykonany jest z najwyższą starannością, przez co jest bardzo trwały. Wybrana grafika znajduje się z jednej strony kieliszka. Grawery powstają przy współpracy lasera firmy Trotec Laser, najlepszej w Europie. Grawer techniką laserową ułatwia wykonanie bardzo szczegółowego wzoru i najmniejszych elementów z ogromną starannością, wzór jest bardzo trwały i nie niszczy się podczas użytkowania. 

Mój projekt został zrealizowany bardzo szybko i w łatwy sposób, wystarczy tylko wypełnić pola personalizacji i "dodać do koszyka", niesamowicie zaskoczyło mnie zabezpieczenie przesyłki, no nie ma żadnej możliwości aby produkt w drodze się zniszczył, widać doskonale że jakość idzie w parze z usługą. Karafka jest zapakowana oddzielnie jak i każdy z kieliszków z dużą dbałością i myślą o kliencie. Jestem bardzo zadowolona z zestawu, jego jakości oraz profesjonalnego podejścia do klienta.












3 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia