Nowa pachnąca współpraca

środa, 4 czerwca 2014

Jakiś czas temu odezwała się do mnie firma Carlo Bossi ,z miłej korespondencji doszła dziś do mnie pachnąca przesyłka;)
w paczuszce znajdowały się perfumy Love Kiss oraz dwie próbki Spring Kiss oraz próbka męskiego zapachu Bell Canto,oczywiście zapachy musiałam już sprawdzić ;) i są obłędne ,już niebawem ukaże się recenzja tych pachnących przesyłek.
Jeśli jesteście zainteresowani zapachami tej marki to na stronie producenta jest bardzo szeroki wybór więc zapraszam do zapoznania się Carlo Bossi 
 

10 komentarzy:

  1. Czekam na recenzję, nie słyszałam o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też otrzymałam :D super perfumy mają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i zazdroszczę przesyłki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę przyjemnych testów :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy, miłego testowania.
    Perfumy mają ładną buteleczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Flakon prezentuje się ślicznie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Doczytałam,że mieszkam niedaleko siedziby sklepu ;) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A do nas Pan Andrzej jako pierwszy napisał ,super perfumki ma.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia