Musztardy Konik-Recenzja

czwartek, 10 lipca 2014

Miałam troszkę czasu na spróbowanie wszystkich smaków musztard jakie otrzymałam od firmy Konik
a testowałam :krem z gorczycy z miodem,musztarda starofrancuska, musztarda ostra jałowcowa 
O firmie
Musztardy Konik to kontynuacja tradycji Galicyjskiej fabryki Octu i Musztardy “Gablenz i Syn”, mieszczącej się na krakowskim Zwierzyńcu, której geneza sięga 1880 roku.>>>
Jako jedyni z producentów musztard przygotowujemy nasze produkty na bazie tradycyjnych przepisów z XX w. wykorzystując tylko najlepsze, specjalnie wyselekcjonowane składniki m.in. ziarna gorczycy pochodzące wyłącznie z Polski. W produkcji zrezygnowaliśmy z zagęstników, konserwantów, sztucznych barwników, aromatów i innych dodatków, które są powszechnie stosowane przez większość producentów.
 a teraz przyszła pora na opisanie musztard;)
Krem z gorczycy z miodem
Legendarna krakowska, łagodna musztarda z dodatkiem naj-
lepszego polskiego miodu nektarowego, oparta o trady-
cyjną recepturę wytwarzania
z początku XX w.
Jedna z lepszych musztard jakie jadłam, a że uwielbiam musztardy oraz przeróżne sosy zagości na moim stole na stałe, bardzo delikatna i kremowa o lekko słodkim smaku, robiłam z niej nawet marynatę do żeberek i wyszły przepyszne, dobrze że mam jeszcze malutki zapas ;)
Musztarda starofrancuska 
Tradycyjna gruboziarnista musztarda z ziaren
gorczycy czarnej i żółtej,
z dodatkiem naturalnego
miodu nektarowego, której smak nie ma sobie równych.
Delikatna w smaku jak poprzedniczka ,kremowa lekko słodka, jednym słowem bardzo dobra, wspaniała również do marynat mięsnych.
Musztarda jałowcowa ostra
Bardzo ostra musztarda
z czarnej i białej gorczycy
z dodatkiem ziaren jałowca, która zaspokoi gusta 
nawet największych koneserów ostrych musztard.
Faktycznie musztarda jest bardzo ostra, lubię zdecydowane smaki ale nie przesadzam z jej ilością ale za to mąż przesadza;)
Z produktami możecie się zapoznać na stronie 
Próbowaliście tych musztard ? jak wam smakują?
   

6 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy. Fajnie, Ci smakowały :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię musztardy, ale tych jeszcze nie próbowałem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. oh! ile musztardy! :D ja oso biscie nie przepadam :D

    http://turqusowa.blogspot.com/2014/07/jeans-dress.html
    mogę prosić o kilka kliknięć w słowa "KLIK"? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia