Velvetic Profi ananasowy wosk do depilacji ciała od COLORIS

czwartek, 24 lipca 2014

Ostatnio bardzo polubiłam plastry do depilacji tej firmy, z tego względu że są tanie i skuteczne, wcześniej testowałam plastry hypoalergiczne i również się sprawdziły teraz przyszła kolej na ananasowe plasterki, moje pierwsze zapachowe które miałam możliwość testować i dziękuję firmie Coloris  
za możliwość testowania;)

VELVETIC Profi Ananasowy wosk do depilacji ciała

Od producenta

Ananasowy wosk do depilacji ciała
 
Niezwykle efektywny, pięknie pachnący świeżymi ananasami sprawia, że depilacja jest łagodna jak nigdy dotąd!
Teraz nawet najkrótsze włoski zostaną usunięte, nowa formuła o ananasowym zapachu pozwala na niezwykle dokładną i skuteczną depilację. Nowe włoski odrastają znacznie wolniej i są zdecydowanie słabsze. Czas między kolejnymi depilacjami woskiem się wydłuża aż do 6 tygodni! Elastyczne podłoże wosku, miękko układające się na skórze pozwala na idealną depilację.
Delikatna i jedwabista skóra na dłużej! 

cena 7,99zł

Moja opinia

Jak już wcześniej wspominałam ostatnio do depilacji używam tylko plastrów i jestem bardzo zadowolona z efektów.Plastry przede wszystkim pachną pięknie i intensywnie co jest ogromnym plusem, cena jest bardzo przyzwoita, są to jedne z najtańszych i bardziej efektywnych plastrów które miałam możliwość stosować.Wosk jest bardzo łatwy w użyciu, wystarczy rozgrzać plastry w dłoni i przyłożyć je do partii ciała, po czym szybko odkleić ale tego chyba nie muszę opisywać bo każda z nas wie jak ich używać;)

Jeśli jesteście zainteresowane produktami to zapraszam do sklepu Coloris beautik 

   


8 komentarzy:

  1. Słyszałam już o tej firmie, sama jeszcze nie używałam ich produktów. Fajnie, że Ci się spodobały te plastry, ja za woskami aż tak nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc jeszcze nie używałam plastrów do depilacji, czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię wosków w plastrach, dla mnie są niewygodne, wole z podgrzewacza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za plastrami, ale fajnie, że mają przyjemny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używam takich produktów

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia