Recenzja kosmetyków od firmy Global Perfums

środa, 3 września 2014

Witam dzisiaj chciałam wam przybliżyć kosmetyki otrzymane od firmy Global Perfums
Do testowania otrzymałam 5 próbek perfum, flakon wybranego przeze mnie zapachu 50ml jest to numerek 10 oraz mydełko o cudnym wyglądzie oraz zapachu;)
Zacznę od zapachu numer 10
Opis: 10 TYPE: HUGO WOMEN – seksowny, gorący, duchowy zapach dla energicznych
kobiet.

Kompozycja zapachowa:

początkowa nuta: kwiat papai, wodna lilii, soczyste zielone jabłka

środkowa nuta: nektarynka, brzoskwinia, jeżyny i piżmo

bazą zapachu jest: drzewo sandałowe i ambra.

HUGO WOMAN – ORZEŹWIAJĄCY, KWIATOWY ZAPACH, DOSKONAŁY NA ROMANTYCZNE CHWILE
Zapach bardzo przypadł mi do gustu jest kuszący a zarazem delikatny,zapachy utrzymują się bardzo długo na skórze co mnie bardzo zaskoczyło, pozytywnie oczywiście.Perfumy marki Global Perfums są odpowiednikami znanych i drogich marek, ich dodatkowym plusem jest niska cena 32,99 za 50ml dodatkowo do zamówienia otrzymujemy perfumetkę o pojemności 5ml. Cena jest jak najbardziej przystępna, perfumy są bardzo wydajne ponieważ zapach utrzymuje się naprawdę długo.
Firma posiada również swoje własne mydełka glicerynowe z kompozycją zapachową.
Mydła prezentują się rewelacyjnie,dokładnie oczyszczają, fajnie się pienią i dodatkowo cudownie pachną;)
Do wyboru mamy takie oto mydełka
Ja testowałam czerwoną różę,koszt mydełka to 8,00zł.
Jeśli nie znacie tych produktów to zachęcam was do odwiedzenia strony producenta Global Perfums
oraz strona na fb GlobalPerfums 
Na sam koniec kilka słów o firmie
"GLOBE" Sp. z o.o. jesteśmy na rynku perfumeryjnym od 2002 roku. Zajmujemy się importem markowych kompozycji zapachowych pochodzących z Francji. Oferujemy Państwu ponad 60 rodzajów konfekcjonowanych zapachów. Dbając o jakość naszych produktów postanowiliśmy wprowadzić na rynek perfumy Global Parfums Exclusive Collection. Wszystkie nasze wyroby charakteryzują się wysokim udziałem kompozycji zapachowej (ekstraktu) w całości roztworu.

   

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia