Tesori d'Oriente Białe Piżmo prosto z Włoch

piątek, 26 września 2014

Tesori d'Oriente Białe Piżmo
Tesori d'Oriente Muschio Bianco
(opakowanie 100ml)

Tesori d'Oriente Białe Piżmo to kosmetyk o intensywnie piżmowym, ambrowym i harmonijnym zapachu. Włoska woda toaletowa o aromatycznym zapachu została wyprodukowana na bazie najwyższej jakości substytutów, dzięki czemu jest trwała i bardzo dobrze rozwija się na skórze. Małe opakowanie perfum pozwala na ich przechowywanie każdej damskiej torebce. 
cena 19,99




Zawsze byłam bardzo ciekawa tych kosmetyków kiedy czytałam ich recenzję na innych blogach.
Kosmetyki posiadają oryginalne opakowania co sprawia że pozostają w pamięci przez dłuższy czas, nie miałam wcześniej styczności z żadnym z tych kosmetyków oraz zapachów,zapach który dzisiaj opiszę to Białe Piżmo jest to delikatny i bardzo kobiecy zapach zamknięty w srebrnej metalowej buteleczce co uważam za ciekawy pomysł ponieważ nie ma ryzyka że flakon nam się stłucze....



Zapach utrzymuje się dość długo i jest wyczuwalny przez kilka godzin, osobiście jestem zwolenniczką dość mocnych zapachów dlatego ten kobiecy i delikatny zapach to dla mnie nowość.
Jeśli jesteście zainteresowane kosmetykami z Włoch to zapraszam do odwiedzenia strony importera eFIORI 
Znajdziecie tam nie tylko zapachy ale również wiele innych produktów.
Znacie te kosmetyki?

  

Na koniec dla zainteresowanych tutaj możecie zakupić zapach Tesori d'Oriente Białe Piżmo
KLIK  

2 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia