Przesyłka od Credo.pr + Recenzja majonezów kętrzyńskich

piątek, 24 października 2014

Dzisiaj chciałam wam pokazać zawartość przesyłki którą otrzymałam jakiś czas temu od firmy z pewnością wam znanej:)


Zawsze byłam ciekawa tych majonezów widząc recenzje na blogach u nas niestety nie są one dostępne w każdym bądź razie nie widziałam ich na pułkach sklepowych.
Majonezy są w smaku naprawdę bardzo dobre mi osobiście najbardziej smakował chrzanowy który znikł w tempie ekspresowym, był delikatny ale z charakterem.


Czosnkowy smakuje trochę podobnie do sosów czosnkowych z tym iż jest nieco delikatniejszy, majonez nie smakowy jest również bardzo dobry, na pierwszym miejscu jest chrzanowy zaraz na drugim zwykły kętrzyński, bardzo fajnie współgrają z sałatkami, kanapkami, jajkiem cóż mogę więcej napisać, polecam jeśli nie mieliście okazji próbować.


Historia firmy "MAJONEZY" Spółdzielnia Pracy Produkcyjno Handlowa w Kętrzynie swoimi korzeniami sięga roku 1945.
Wtedy na bazie poniemieckiej palarni kawy powstał zakład o zbliżonym profilu produkcji, gdzie niewielka, bo 12-osobowa załoga, rozpoczęła palenie kawy zbożowej i naturalnej. Zakład nosił wówczas nazwę "Kętrzyńska Palarnia Kawy Zbożowej'. W roku 1958 zakład przyjął nazwę Zakłady Wytwórcze CZSS "Społem" w Kętrzynie. W tym okresie firma ulega gruntownej modernizacji i przebudowie stając się zakładem produkcji koncentratów spożywczych. Główny profil produkcji stanowiły budynie, kisiele, galaretki, aromaty do ciast, proszek do pieczenia.

Byliśmy czwartą firmą w Polsce produkującą majonez.
W roku 1962 uruchomiono w naszej firmie linię do produkcji majonezu na skalę przemysłową. Byliśmy czwartym zakładem produkującym majonez w Polsce. W roku 1973 uruchomiono produkcję koncentratów ciast takich jak Piernik kętrzyński, Babka cytrynowa, domowa, piaskowa, makowa.


5 komentarzy:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia