Laura Conti - maska do stóp

środa, 10 września 2014

W dzisiejszym poście opiszę wam maskę do stóp którą miałam możliwość testować.
Zacznijmy od tego co nam obiecuje producent
Maska do pielęgnacji suchej i szorstkiej skóry stóp
Intensywnie odżywia, zmiękcza, oczyszcza, działa profilaktycznie przeciwzapalnie i przeciwgrzybicznie, odświeża.
D-panthenol łagodzi i koi podrażnienia. Regularne stosowanie maski zapobiega pękaniu skóry pięt.
Zawarte w preparacie olejki lawendowy oraz z drzewa herbacianego przyjemnie odświeżają, relaksują i chłodzą zmęczone stopy.
Maseczka regularnie stosowana ma walory antyseptyczne: zmniejsza potliwość stóp, zapobiega powstawaniu przykrego zapachu oraz infekcjom grzybiczym skóry.
Widocznie wygładza, zmiękcza i uelastycznia skórę. Niweluje suchość i szorstkość naskórka. Skóra stóp staje się satynowo gładka i miękka.

Moja opinia o produkcie
Muszę przyznać że bardzo polubiłam maski oraz kremy do stóp i dłoni tej firmy, dla mnie produkty są naprawdę skuteczne i godne polecenia.
W zestawie znajdują się dodatkowo skarpetki bawełniane i zaleca się stosowanie maski do snu,ja osobiście mam z tym problem jest dla mnie zbyt gorąco na spanie w skarpetkach ale daję radę tym bardziej że nie stosuje tego typu masek na co dzień lecz 2-3 razy w tygodniu.
Zacznijmy po kolei od zapachu:)
Maseczka jest bardzo neutralna w zapachu nie jest on silnie wyczuwalny jak i nie jest kompletnie pozbawiony zapachu , jest bardzo delikatny,konsystencja jest dość gęsta i z łatwością wmasowuje się preparat w naskórek naszych stóp, ja osobiście nakładam go dość sporo i od razu zakładam skarpetki.
Po takim zabiegu stopy są wyraźnie gładkie, przyjemniejsze w dotyku oraz dobrze nawilżone, polecam ten produkt bo jest skuteczny bardzo lubię również maseczkę do dłoni z rękawiczkami bawełnianymi tej firmy ponieważ działała cuda, niestety maska się skończyła i problem suchych dłoni powraca dlatego przy najbliższej okazji muszę się w niego ubezpieczyć ponownie.
   
Cena maseczki to 15,99zł tuba 50ml+skarpetki bawełniane
Kosmetyki możecie zamówić na stronie producenta Coloris E-sklep
Na stronie internetowej poczytać troszkę o marce Coloris
a tu zapraszam na ciekawe konkursy fb
Testowałam dzięki firmie

4 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że robią maski do stóp w tubkach ;) I to jeszcze ze skarpetkami w zestawie, coś pięknego. Napewno wkrótce się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że z tą firmą nie miałam jeszcze do czynienia. Chętnie bym wypróbowała tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam do rąk, ale srednio się u mnie spisała
    Ciekawe jakby ta się spisała.

    OdpowiedzUsuń
  4. masek do stóp jeszcze nie używałam, jedynie kremów, firmy też nie znam za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia