Soki na Dzień Dobry

wtorek, 23 grudnia 2014

Wczoraj zawitała do mnie smaczna przesyłka Soki na Dzień Dobry marki Quick Fresh
W paczce znalazły się trzy soki o pojemności 250 ml 
mandarynka
sok z buraków
malina z jabłkiem

Sok z mandarynek

Do soku z mandarynek trafiają starannie dobrane, soczyste owoce. Znajdują się w nich przeciwutleniacze, które pozytywnie wpływają na nasze samopoczucie. Sok z mandarynek jest źródłem cennych witamin: A, C, E oraz składników mineralnych. Ponadto skutecznie obniża zły cholesterol oraz dzięki obecności błonnika wpływa na utrzymanie odpowiedniej wagi.
Sok z mandarynek 100%, pasteryzowany. Skład: sok z mandarynek 100% NFC. Kraj pochodzenia: Izrael. Niesłodzony, zawiera naturalnie występujące cukry, ewentualny osad tworzą naturalne składniki soku. Przed spożyciem wstrząsnąć. Zaleca się przechowywać w temperaturze od +2°C do +22°C. Najsmaczniejszy po schłodzeniu od +2°C do +8°C.
  

Sok możecie kupić tutaj klik 

Sok jabłko malina 
  Sok jabłko-malina 100%, pasteryzowany. Skład: sok mętny wytłoczony z jabłek (85 %), sok z malin (15%) - nie z koncentratu. Niesłodzony, zawiera naturalnie występujące cukry, ewentualny osad tworzą naturalne składniki soku. Kraj pochodzenia: Polska. 


Sok możecie kupić tutaj klik

Sok z czerwonych buraków
 
Sok buraczkowy to doskonały, naturalny energetyk organizmu, gdyż jest bogatym źródłem witamin oraz związków mineralnych, dzięki czemu zwiększa jego wydolność. Sok z czerwonych buraków można dodać do barszczu, co z pewnością udoskonali smak jednej z ulubionych zup Polaków.
Sok z czerwonych buraków, pasteryzowany. Skład: woda, zagęszczony sok z buraka ćwikłowego, sól. Niesłodzony, zawiera naturalnie występujące cukry, ewentualny osad tworzą naturalne składniki soku. Zaleca się przechowywać w temperaturze od +2°C do +6°C. Przed spożyciem wstrząsnąć. Po otwarciu przechowywać w lodówce i spożyć w ciągu 24h.



Sok możecie kupić tutaj klik  
Moja opinia
Soki wszystkim bardzo posmakowały i jestem pewna że będę po nie sięgała dosyć często, każdy z soków jest delikatnie kwaśny i bardzo orzeźwiający ,sok z buraków bardzo posmakował mojemu najmłodszemu dziecku co bardzo mnie cieszy bo to samo zdrowie. Każdy z soków ma pyszny i niepowtarzalny smak mi osobiście bardzo smakuje sok z mandarynek z którym nie miałam wcześniej do czynienia. Jeśli lubicie soki to jak najbardziej polecam te w 100 % naturalne i smaczne dlatego też zachęcam do zapoznania się ze stroną producenta klik 
a tutaj możecie je zamówić klik 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia