Przesyłka z SampleCity

środa, 9 kwietnia 2014

Witam wczoraj doszła do mnie przesyłka z SampleCity gdzie od niedawna jestem zarejestrowana i udało mi się testować suplement "Magnolia"którego celem jest:
  • działanie relaksacyjne
  • rozluźniające
  • przeciwstresowe
  • łagodzące podrażnienia oraz nerwowość
  • łagodzące frustracje
Cena:24,79zł za opakowanie(30 sztuk tabletek)
 
 
 
 
Opakowanie wygląda jak wygląda;/ dzięki listonoszowi bez wyobraźni ,przesyłka była tak wepchnięta w skrzynkę że nie sposób jej było wydobyć ,musiałam użyć sporej siły co spowodowało rozerwanie koperty jak i opakowania ...ehhh ja rozumiem jakbym wysoko mieszkała ale żeby na pierwsze piętro nie chciało mu się czterech liter ruszać...
za jakiś czas zdam relacje z testowania tego specyfiku ;)
 
 
 
 
 
 

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia